I’m a journalist for the local newspaper. I enjoy my job and the whole team there is just wonderful.

Uğur Keskin ©

About

(Tab Widget 1)


(Tab Widget 3)

GSM: +905380368652

MAİL: info@transformicefirarda.com

(Tab Widget 2)

20 Nisan 1999 tarihinde Rize'nin Çayeli ilçesinde doğdum. 16 yaşında Bilişim Teknolojileri bölümünü tercih etmiş öğrenciyim. Daha önce bir çok proje açtım, ( teknokeskin.com , takipzamani.com , transformicefirarda.com , twittertakipcisiteler.com vb. ). Web işleriyle uğraşan biriyim, amatör olarak web tasarımlar yapıyorum.

(Tab Widget 4)









Resume

Employment

Education

Portfolio

En eski Windows sürümünü deneyin



Microsoft, şimdiye kadar birçok işletim sistemini kullanıcılarla buluşturdu. Windows 95, Windows XP, Windows 8 ve daha birçoğu Microsoft’un piyasaya sürdüğü işletim sistemleri arasında yer alırken Windows 93, Redmondlu şirketin yayınladığı sürümlerden biri değildi.
Bu durumun eksiklikliğini hisseden bir kullanıcı, Windows 93’ü denemeniz için bir internet sitesi açtı ve işletim sisteminin çalışır halini www.windows93.net adresi üzerinden yayınladı. Görünüş olarak Windows 95’ten ilham alan Windows 93’te çok sayıda dosya, kısayollar, çizim programı ve internet tarayıcı sanal bilgisayar üzerinden çalıştırılıyor. Solitaire benzeri bir oyun deneyimi sunan Solitude, metin dosyası üzerinden izlenebilen Star Wars gibi eğlenceli unsurların yer aldığı Windows 93′ü buraya tıklayarak deneyebilirsiniz.
Yazarın yorumu:
Bir zamanlar böyle olmasına çok şaşırdım.. Facebook’u düşündüm de, facebook da temsili olarak bu fotoğraf gibiydi yani.
Windows-93-03

Popular Post

Comments

Videos

Formulir Kontak

♖Your Name :
✎Your Email *required
✉Your Message *required