I’m a journalist for the local newspaper. I enjoy my job and the whole team there is just wonderful.

Uğur Keskin ©

About

(Tab Widget 1)


(Tab Widget 3)

GSM: +905380368652

MAİL: info@transformicefirarda.com

(Tab Widget 2)

20 Nisan 1999 tarihinde Rize'nin Çayeli ilçesinde doğdum. 16 yaşında Bilişim Teknolojileri bölümünü tercih etmiş öğrenciyim. Daha önce bir çok proje açtım, ( teknokeskin.com , takipzamani.com , transformicefirarda.com , twittertakipcisiteler.com vb. ). Web işleriyle uğraşan biriyim, amatör olarak web tasarımlar yapıyorum.

(Tab Widget 4)









Resume

Employment

Education

Portfolio

KUTUPLAR ATLASI – FROZEN PLANET 720P BELGESEL - Türkçe Dublaj


Belgesel : 

Filmi Full HD izleyebilmeniz icin sag kosedeki 360 secenegini 720 Yapiniz. Yada baglanti hiziniza gore degistiriniz.
Dikkat! Play`a Bastiktan Sonra Biraz Bekleyiniz Video Biraz Gec Aciliyor Bilginize


Film Bilgileri :

Belgesel denince akla hayvan belgeseli ve doga belgeselinden sasmıyorum hic cunku doga ile ozdeslesmiz organik goruntuleri izlemek beni hem heyecanlandırıyor hemde ilgi cekisi bir hal oluyor. Bu belgesel sizlere hd film izleme kalitesinde sunuldugu icin bir yorumu hak ettiğimizi dusunuyoruz. iyi seyirler dileriz.
Tür: Belgesel, Türkçe Dublaj Filmler
IMDB Puanı: 8.3

Popular Post

Comments

Videos

Formulir Kontak

♖Your Name :
✎Your Email *required
✉Your Message *required