I’m a journalist for the local newspaper. I enjoy my job and the whole team there is just wonderful.

Uğur Keskin ©

About

(Tab Widget 1)


(Tab Widget 3)

GSM: +905380368652

MAİL: info@transformicefirarda.com

(Tab Widget 2)

20 Nisan 1999 tarihinde Rize'nin Çayeli ilçesinde doğdum. 16 yaşında Bilişim Teknolojileri bölümünü tercih etmiş öğrenciyim. Daha önce bir çok proje açtım, ( teknokeskin.com , takipzamani.com , transformicefirarda.com , twittertakipcisiteler.com vb. ). Web işleriyle uğraşan biriyim, amatör olarak web tasarımlar yapıyorum.

(Tab Widget 4)









Resume

Employment

Education

Portfolio

Teog Sınavında Selfie Sorusu!



Bugün sabah saatlerinde sınava giren 2001’li ortaokul öğrencileri sınava girdiklerinde bir sürpriz ile karşılaştılar. Soru’da son yaklaşık 1 senedir ağızdan düşmeyen bir terim olan selfie’ nin Türkçe karşılığı soruldu. Doğru cevap TDK tarafından terime verilen isim olan “özçekim” olacaktı.

İşte bazı selfie sorusu ile ilgili Twitter’da konuşulanlar:
  • Hiçbir #teog sorusu “Beytullah a yüz sür evladım” sorusunu geçemez bence. Selfie sorusu halt yemiş
  • Sınavdan çıkınca 1 yanlış , arkadaşlarla konuşurken 3 yanlis , arabada 5 evde 15 #teog
  • şuan beynim yandı ya 300 kelimeyi mi ezberliyim kaldırma kuvveti mi cepheler mi okullar mı savaşlar mı makine değiliz la biz #teog
  • 2 ay boyunca anan mezar diksin kenyalı asiyen maden dağında ince ip arasın sen sınav da gel bana selfie sor #teog
  • Türkçe testinde ”hadi selfie çekelim.” diyen adama ”özçekim” demedi diye trip adam vardı. Ondan sonra kendimi toplayamadım zaten. #Teog
  • Ruh halim: Selfie deyip özçekim demediği için adama atarlanan şair. #teog

Popular Post

Comments

Videos

Formulir Kontak

♖Your Name :
✎Your Email *required
✉Your Message *required